Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-12, 22:16   #458
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Confederacy of dunces er helt fantastisk. Synd det ble kun den boka fra Kennedy, men for en bok!

Av Bukowski regnes vel Ham on rye som den absolutt beste, men synes også Women er meget meget bra.

Han har jo utallige dikt- og novellesamlinger også, The days run away like wild horses over the hills er kanskje min favoritt av disse.

Ja, og den ble til og med utgitt etter hans død, takket være en utrolig sta og masete mor. Han hadde visst utkast til et bokmanus til, som ble utgitt selv om det visstnok ikke var annet enn vrøvl ...

The days run away like wild horses over the hills gir meg fortsatt frysninger!

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Takk folkens! Da skal jeg gå innom biblioteket en dag

Photo: ja, 23-salen er utrolig. jeg tror jeg har lest den tre ganger! den er kanskje spesielt viktig for meg som har et ønske om å jobbe i psykiatrien....

Jeg har ikke lest den siden jeg var 18-19, så den skal taes fram igjen, uten tvil!

Nå leser jeg "Den nye Dylan" av Torgrim Eggen. Ganske festlig, men i overkant lettbeint, kanskje. Men jeg må si jeg fniser i skjegget av sleivsparkene til norsk musikkindustri på nittitallet. Det var i stor grad en stusselig epoke for norsk musikk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥