Sv: Ok med LITT sukkerholdig saus?
Opprinnelig lagt inn av index, her.
Har ikke direkte slitt med forstoppelse nei, men mer med magesmerter, luft, løs mage etc. Jeg ville gått på apoteket og fått noe mot forstoppelsen, bare for å få systemet i gang igjen. Når du først får løst opp i dette, tipper jeg at ting vil normalisere deg. Men pass på å få i deg nok vann, det kan løse mye.
Ellers så har du såpass lav BMI at under 20 gram ikke nødvendigvis løsningen for deg. Jeg ville lagt lista litt høyere, da kan du tillate deg mindre mengder frukt, juice etc. også innimellom uten å ødelegge noe. Og vekttapet kommer nok uansett, jeg har i alle fall gått ned 22 kg på 11 måneder på mellom 40 og 70g. Husk vi snakker om en kostholdsendring, ikke en diett...
Takk for et fint innlegg Jeg skal til lege og apotek i morgen. Var hos lege med problemet for 5 uker siden også, men det er kommet tilbake igjen..
Tusen takk for tipset Er det sånn at hvis jeg legger lista litt høyere - og kan tillate meg mindre mengder en gang iblant uten å ødelegge noe - men hvis man velger en strengere variant, kan man ikke tillate seg det samme en sjelden gang i blant? Hmm, dette ble rotete forklart - håper du forstår hva jeg mener
Så flott resultat du har fått, gratulerer! Det siste du skriver er viktig, dette skal vare en varig endring. Og det er der jeg ikke er så flink; er ikke den med mest jernvilje må jeg innrømme.
Men de første 2 ukene med krum hals, så er det meste gjort - eller hva? Jeg er fortsatt på den første uka (har som sagt hoppet av opplegget før en gang..)
|