Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-06, 00:15   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Mikrobølgeovn

Jeg har brukt mikrobølgeovnen veldig mye i mange år, og vet ikke at jeg har tatt noen skade av det.
Det er både enkelt og hurtig.
Før da jeg spiste poteter, kokte jeg både det og grønnsakene i mikrobølgeovnen når jeg var alene. (En middag tok da som regel ikke 10 min. Om det er flere enn en til som skal spise tror jeg ikke det går så mye fortere enn å bruke komfyren.) Havregrøt var også utrolig greit å lag i den. Ellers koker jeg nå gjerne både blomkål og brokkoli i den. Den er jo også helt umisstelig til å tine og varme alt mulig i. Har endatil tint pyntet bløtkake! Da var jeg veldig spent, men det gikk godt!
Har nå både grill og stekefunksjon på mikrobølgeovnen, men det ser jeg ikke helt vitsen med!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat