Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-12, 09:49   #1457
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Gi badevekten en pause, ja Klarte ikke la være å tråkke på den i kveld bare for å se hva som har skjedd de siste dagene siden jeg har stått på hodet i ting å gjøre, og dermed ikke har prioritert maten så mye som jeg burde.

7/7-12: 127 kg
12/7-12: 124 kg
23/7-12: 124 kg (målt på kvelden)

Er godt fornøyd med stillstand, jeg. Mangler desimalene ettersom jeg har glemt å kjøpe batterier til den vekta, men har en viss ide om hvordan det har gått her . Kanksje jeg er heldig og går litt ned på ferieturen også. Om jeg skal lage meg et mål for meg selv, må det være å ha kommet under 120 kg før skolen starter rundt 20.august. Må jo sikte høyt her *ler*

Sikte høyt, ja...

To uker på Kreta er over. To uker med "vanlig" mat (høykarbo) der jeg bare holdt meg unna brød (spiste to knekkebrød til frokost hver dag). Jeg er av typen som prøver å spise lokal mat når jeg reiser et sted, så her gikk det i greske retter over en lav sko. Det ble litt makaroni og poteter (mousaka og en rett som likner på mousaka, men med makaroni i), det ble litt ris eller chips og en og annen is.

Jeg føler meg full av vann, og hadde egentlig ikke all verdens forhåpninger da jeg gikk på vekta i morges. Stor var derfor overraskelsen:

7/7-12: 127 kg
12/7-12: 124 kg
23/7-12: 124 kg (målt på kvelden)
9/8-12 : 120,5

Så er det bare å vente og se hvor mye vann som forsvinner de neste dagene. Jeg er i allefall godt fornøyd med resultatet etter feriens utskeielser.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg