Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-12, 14:49   #16
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Høst-/vinterutfordringen 2012

Jeg vil gjerne henge meg på dere! For, ja...da er det bare å krype til korset igjen.. De siste 15 mnd har vært en berg og dalbane med store belastninger, mange bekymringer, men også store gleder, fulgt av tungsinn, stress og uro. Jeg forsøkte meg på lavkarbo første gang fra slutten av april 2011, gikk ned 7kg, opp 6kg, neste forsøk rant ut i sanden, og jeg økte ytterligere 3-4kg. Var motivert og ville prøve på nyåret 2012. Da gikk jeg nesten ikke ned på 2 måneder, mistet motet og har spist meg opp 3-4kg til. Men nå bare MÅ jeg gjøre noe. Nesten ingen klær passer, humøret og psyken sliter, fordøyelsen er ute av lage, magesmerter og diare. Hormonene mine er fucked up. JEG VIL IKKE HA DET SÅNN!!! Jeg prøver på nytt fra i dag av. Men jeg er REDD! Redd for å mislykkes, redd for å miste stress-og bekymringsmedisinen min, redd for at jeg ikke skal greie det. Men jeg MÅ bare gjøre et nytt forsøk, for dette er mitt liv...

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat