Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 19:48   #887
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Torunn50, her.

Hei...noen som kan si noe om dette: har gått på lavkarbo i snart 2 mndr, fikk tilsendt mat fra Low Carb Selection og gikk ned 6 kilo...reiser på ferie og nyter ikke sukker, poteter, ris eller pasta, men rose'vin ble det litt ekstra av...kommer hjem og er gått opp 2,5 kilo...trodde kanskje det var vann i kroppen etter varmen, men etter en uke er jeg fortsatt 2,5 kilo for mye...veldig frustrerende...får litt lyst å gi opp :-(

gi opp? for å gjøre hva? gå opp mer med karbohydrater? Det kan være vann selv om det ikke er borte ennå. Jeg har vann i flere dager mange ganger jeg ihvertfall. Å gå ned i vekt ved kostomlegging som ikke er kalorifattig tar lenger tid enn lavkaloridietter, særlig hvis du er normalvektig eller nesten normalvektig. Dette er kostomlegging for langvarig bruk for en sakte nedgang og permanent resultat. Fort ned med lavkalori fører ofte til rask oppgang med en vekt høyere enn den man hadde i utgangspunktet. For å unngå det er lavkarbo så fint. Man kan være trygg hele veien, man sulter ikke, men tålmodighet må man ha. Og om man ikke har det er det dumt å drikke alkohol og ha utskeielser som forsinker vekt-tapet.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat