Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-12, 22:31   #64
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustprat 30+

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Positiv tankegang har SÅ mye å si. Sender man positiv energi ut , får man positiv energi tilbake. " Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror" Det ordtaket er bra

Så sant så sant!

Har dere hatt en fin helg? Vi nærmer oss høst, jeg kjenner det på hele meg, og alt som ligger i "luften" ute. Heldigvis er fadderuken over. Når jeg kom tilbake til Bergen på fredagskvelden var det et fadderbarn som var frekk mot meg, helt uten grunn, eller at jeg såg på han. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ødelegge dagen (kvelden) for noen på den måten? I går festet de som jeg deler bakgård med til ganske så langt utpå kvelden. Men de skal ha kudos for at de var raske med å komme seg ut etter kl 23.. I følge sambo har det visst vært mye bråk hele uka, er bare jeg som har vært heldig og vært i Stavanger. Jeg gleder meg til årene som kommer nå med studier, lesing, og til og med eksamensstresset ser jeg på med litt glede. Det er så godt å endelig være på riktig vei med alt i livet!

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat