Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-12, 20:47   #14
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: En mulighet til å få delt noen tanker

Hei, og takk for at du deler!!! Jeg kjenner meg sånn igjen i mye her! Har også prøvd litt av hvert, og bare gått opp igjen.

Har nå spist lavkarbomat siden oktober, og hadde gått ned litt over 30 kg. Gikk opp noen i sommer, som jeg nå sliter med å får bort igjen... Skal ikke skeie ut mer nå! Har igjen 2,3 kg så er det minus 30 igjen.

Jeg fortalte ikke vekten min til andre før, jeg veide 117,7 på det meste. NÅ forteller jeg det til alle nære venner og familie. Nå har jeg skjønt at det er det samme hva jeg veide, og veier, for jeg ser ut slik jeg ser ut uansett vekt! Kan ikke skjule kiloene, så hvorfor skjule vekten?

Lykke til videre! Husk, du kommer sikkert til å skeie ut og til å gå opp i vekt igjen, men ikke tillat deg å gå opp mer enn 2 kg før du starter på nytt igjen... Ikke la det gå 5 kg, 10 kg osv... Hent deg raskt inn igjen om du skeier ut!! Ps, dette klarer du!! Og gratulerer med baby