Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 09:51   #5
Bolla Piggsvin
Medlem

Bolla Piggsvin sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 59
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse og trim

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Godt nyttår. Jeg håper det har gått godt for deg å komme gjennom jul og nyttår. Nytt år nye muligheter.
Når man er i ketose, har man ikke karbohydrater til hard fysisk belastning som man må avstå fra. ( Man merker det som utmattelse, hvis man tar seg for kraftig ut). Gleden ved ketolysekuren er at det man mister når man trimmer og vekten reduseres nettopp er fett. Det forsvinner fra mage lår, ende etc, der du ønsker det skal forsvinne. Med mye protein i dietten og regelmessig moderat mosjon bevarer eller styrker du musklene.!
Godt Ketolyseår

Vennlig Hilsen
Torkil

Synes det var merkelig dette med at man må avstå fra hard fysisk belastning. Jeg trener etter Nautilusmetoden, det har jeg gjort fra og til i over et år. Etter at jeg begynte med Atkins/ketolyse synes jeg at treningen går mye lettere, jeg har økt vektene og orker mye mer uten å bli sliten. Er heller ikke så sliten etterpå som jeg var før. Jeg tar en kort hvil (20 minutter til en halvtime) på sofaen etter trening nå. Før kunne jeg sovne og sove i flere timer etter trening - helt utslitt! Har Torkil en kommentar til dette? Forresten, takk for mange oppklarende og gode svar her inne!

Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat