Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 10:22   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og trim

Mange som opplever det samme som deg Bolla P. Spesielt de som allerede trener og har en fast treningsrytme finner ofte at det er lettere å trene og at de har mer overskudd i ketose. Tror det er veldig variablet fra person til person. Når det der snakk om hardtrening her tror jeg kanskje det er mer snakk om hight impact aerobics, og slikt som normalt tar en mer "ut" fysisk. Da hender det at folk får hjerteklapp og pustevansker om en trener for hardt og det kan være farlig. Utrente personer bør også begynne rolig og se hva de tåler. Holder man aktiviteten på et "jevnt" nivå er det som regel ikke noe problem.

ALLE må lytte til kroppen og ikke overdrive uansett type trening. Jeg trener ca. 1 time pilates 3 ganger pr. uke. Og mindre 2-25 minutters økter innimellom. Etter langt treningsopphold merker jeg godt når kroppen sier "nok" og da stopper jeg. Men det er jammen godt å være "igang" igjen !

Nå skal jeg finne matta og trene før jeg spiser brunch !