Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-12, 19:15   #14
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbosnop og bakst

Jeg har hatt ibs i en årekke, har måttet bruke mageregulerende midler som fiberhusk og annet jeg har kjøpt på apoteker. Vært gjennom 3 typer kosthold på disse årene-"vanlig"/høykarbo, Ingers rugbrøddiett/kosthold/lavkalori og lavkarbo.Jeg har ikke brukt noe "medisin" daglig nå på en stund, for første gang på alle disse årene. Nå lever jeg liberalt i forhold til ketolyse, som magen ikke fungerer på- for meg. Magen fungerer stort sett optimalt nå, så lenge jeg spiser mye kokte grønnsaker, noen biter sukkerfri sjokolade eller lavkarbobrød-spesielt brødet ser ut til å være bra for helsen min, men vektnedgangen er det verre med om jeg spiser mye slikt. Dette fungerer for meg, spørr meg ikke hvorfor?! Salat går helt fint, spiser det nesten hver dag.En og annen meget sjelden dag med forstoppelse nå, men da har jeg fiberhusk i bakhånd.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat