JELP MEG Grrrrrrr går ikke ned Postet I går kl 23:47 av getit Heisan alle I dag er det 1 år og 4 måneder siden jeg bestemte meg for å gjøre noe med vekta. Veide jo 132 kg og ingen ting passet og alt var tungt. 10 desember 2011 veide jeg 102,5 kg alsså 30 kg borte og det var stormende jubel kan jeg si. Tokk meg en pause jeg da frem til 23 juli 2012 og ei real fyllekule siste helga og vekta var da på 114 kg. 3 dager etter var den på 110veske er ikke bra som sagt hihihihihihh. Så startet vi da å har nå godt i 4 uker og veier ennå 108,7 alså går ikke ned. Har starta med trening for 2 uker siden lurer på om det kan væra det jeg hemmmm lurer. Kan det være maten tru frokost spiser vi alltid: ommelett 2 egg, chilli, løk,pepper,litt ost,bacon 3 skiver kappa opp ismå biter, litt jalapenos, kl 12 mat : Halv kylling eller ommelett eller 2 karbonader meddagen ja det er som regel Biff 250-280 G eller 1 hamburger uten brød self med løk ost chili pepper Glad i smak så må jo krydre Spiser alderig noe nam nam eller melk eller brus eller knekkebrød alså prøver å holde meg på under 10 karbo om dagen og er ofte under dette funka utroligt bra sist gang så Men går faen meg ikke ned i vekt ?????? Kjøpte cocos fett idag spise en spise skje med det til vært måltid trur dere det hjelper Lurer på mye ere noen som kan hjelpe til eller trener 5 6 dager i uka går og styrke