Tråd: Heisann
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 22:11   #9
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Heisann

Lykke til ja! Dette fikser du nok, skal du se. Men et råd er å ikke være så opptatt av hvor lang tid det skal ta, bare spis riktig så ordner det seg selv til slutt. Jeg for min del har mistet 24 kg siden begynnelsen av august i fjor, mens andre har gått ned alt fra 5-50 kg på samme tid. Det viktigste er å la kroppen få et kosthold den fungerer med, så retter vekten seg etter hvert. Om du klarer 30 på et år så er jo det supert, men om du bare klarer 15 og trenger et år til på å nå målet så er det også helt greit. Det viktigste er at du er kommet i gang med en prosess som vil forandre ditt liv for alltid, ikke bare nok en slankekur...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat