Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 17:12   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet?

Broren min har brukt korallsand og er veldig fornøyd. Nå bor han i USA og bruker noe annet - der må de rense vannet for klorsmak også...... (kunne skrevet en avhandling om klorsmak i isbiter og vann på restauranter !!)
På jobb har vi vannautomat fra Water Logic, som tar vannet fra vanninnløpete til bygget og renser/avkjøler det.

Der jeg bor i Stavanger er vi heldige og har veldig godt/rent vann i springen. Har rensefilter på vannkanna vi varmer vann i og det trenger nesten aldri skiftes. MEN det kan finnes mye uhumskheter i vannet som ikke syns på filtere, - så med den store vannmengden jeg får i meg til dagen prøver jeg gjerne en rens !

Mer info om Viatap please !