Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning
Håranalyse jeg tok i vinter indikerer lavt stoffskifte. Manglet det meste av mineraler. Energiløs ja... hm.. Sliter ikke med overvekt derimot - om jeg kutter i de rette tingene som melkeprodukter, ikke fråtser i bær og mørk sjokolade, følger med og ikke inntar for mye protein, ikke for mye kalorier - gjør jeg alt det så går jeg ned så det er ikke noen problemstilling. Jeg legger lett på meg ja - men hvem gjør ikke det om man ikke er strikt og heller ikke trener allverdens..
Henger meg litt opp i hvilepuls også etter å ha lest hele denne tråden. (puh - den var lang ). Jeg målte nettopp hvilepuls på 61 og jeg har ikke spesielt bra kondis.. Kan den indikere andre ting enn stoffskifteproblematikk? Noen av dere klokehodinger som vet?
Jeg har IKKE vært og tatt noen blodprøve...
Angående kelp så er det et av de mange tilskuddene jeg er anbefalt å ta - så det gir jo litt ekstra motivasjon til å komme igang å gjøre det regelmessig.. men skjønner at det er noe som ikke bør overdrives.
Sist redigert av Chamomilla : 28-08-12 kl 12:48.
|