Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-12, 18:51   #225
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Tusen takk for utfyllende svar, SMGJ!!!
Jeg kjenner meg igjen på altfor masse, og en del "passer ikke". Lista over hva som gjør folk bedre - der er jeg innafor. Tar både fiskeolje, nattlys, kokosolje..Mel har jeg spist veldig lite av i flere år. Lavkarbo har jeg også spist i all hovedsak over flere år også. Kunstige hormoner sluttet jeg med for ca ti år siden. Synes også det hjelper på energien å redusere melkeprodukter til å bare innta det et par ganger i uka.

Selen er en del av kosttilskuddsarsenalet mitt, så der stoler jeg på at doseringen på det er rett i forhold til både kelp og annet.

Mange av symptomene som er listet opp er de samme som for amalgamforgiftning dog...