Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-12, 18:24   #60
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Holdt på å sette kaffen i halsen jeg nå. Herlig humor og mye bedre med hete og våte kvinner enn kvinner i overgangsalder

Svelg unna så du ikke drukner

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Det er sabla mye ja. E-vitaminer er jo fettløselige og med det så lagres de i kroppen. Tar man store doser E-vitaminer så kan man risikere å bli forgiftet.
Det er derfor jeg holder meg til 2 stk per dag. Fikk anbefalt 2-3 kapsler per dag og jeg begynte da med 2 og det holder tydeligvis for meg

Jeg har kjøpt e-vit på apoteket. Den er fra Nycoplus, kapsler som inneholder 350 mg/stk. Doseringen skal være 1 kapsel pr dag. Jeg tar 2 jeg da, en morgen og en kveld. Det er denne jeg bruker.
Nå blir jeg litt bekymret for mengden da...........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat