Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her. misslinda: Laks går helt fint Nettopp spist kveldskos: cottage cheese, tyrkisk youghurt, bær, mandelflak og kanel, det var veldig godt og kan anbefales! Var på helsekosten å kjøpte udos choice olje i sta, den skal brukes i smoothien i morgen til frokost, noen som har prøvd det? Er litt skeptisk....
Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.
misslinda: Laks går helt fint Nettopp spist kveldskos: cottage cheese, tyrkisk youghurt, bær, mandelflak og kanel, det var veldig godt og kan anbefales! Var på helsekosten å kjøpte udos choice olje i sta, den skal brukes i smoothien i morgen til frokost, noen som har prøvd det? Er litt skeptisk....
Udos falt ikke i smak her prøvde det en gang :P Men nå er det kommet batteri i vekta, så i morra får eg dommen I dag ble det kjøttdeig og spaghetti på gjengen.. jeg tilsatte litt finhakka brokkoli og sopp i i tillegg til litt krydder og fløte spiste det med avokado i strimler med og litt revet ost på toppen.. Veldig lite karbo så hadde eg meg rapid salat med rekesalat inni til kvelds nam nam