Sv: Septembertråden - 2012
Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.
Så kjekt å dele menyer.. Hadde knapp tid i dag tidlig, men rakk å lage en omelett med smårettsbacon og ost..
Har ikke helt bestemt meg for middagen, men kjøpte inn masse ketolyse snadder i går Skal hvertfall marinere laks i kveld, så det blir middag i morra.. (har vi lov å spise laks forresten?? Tenker som så at alt rent fisk og kjøtt er lov.. glemte å sjekke)
Hvilken proteinshake drikker du wahaj? er ikke det så mye karbo i sånt?
Tar dere vitaminene fra ketolyse? det bestemte jeg meg for.. Når jeg først skal gjøre dette så skal jeg gjøre det skikkelig 
Laks og fisk er lov 
Bruker Whey 80, med 1,8g karb per shake, og litt div andre. Den med mest karbo er 5 g per shake. (litt i meste laget på den siste, men når jeg skal begynne med styrke igjen, så skal jeg unne meg det) 
Går på multivitaminer + mineraler, så får i meg alt det jeg trenger fra de, så på én måte tar jeg de tabl, men samtidig bare et annet merke. 
Ble kun 2 måltider i går, skinkesalat og middagen med kalkunbryst. Og middagen smakte himmelsk. Ble så mett. Sausen var nesten det beste :P
I dag vet jeg ikke helt hva som står på planen, tror kanskje det blir torskekoteletter, men vi får se 
Udo's choice, ja. Huff, makan til fæl smak :P Bruker heller selolje, det klarer jeg å svelge 
|