Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 18:22   #95
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Min mor kom i overgangsalderen i slutten av 40-årene og hadde hetetokter til hun døde av kreft 66 år gammel...

Når det gjelder nattesvette og sengetøy anbefaler jeg ulldyne! Kunstfiberdyne er noe styggedom som aldri skulle vært oppfunnet - jeg blir så våt at det triller dråper både nedover ryggen og brystet og må ha håndkle ved sengen for å tørke meg om natten om jeg bruker det! Dundyna er noe bedre, men også der hender det at det føles som om jeg er på svømmekurs når jeg våkner... Med ulldyna min har dette forekommet en eneste gang på 4-5 år og da var det fordi jeg lå på et fleecepledd = klamt, fuktig og ekkelt.

Ulldyna puster på en helt annen måte og holder kroppen tørr og passe temperert, men den er en vanesak tror jeg for den er litt annereldes enn kunstfiberdyner å venne seg til. Men jeg elsker ulldyna mi!!!!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat