Frustrert!!!!
Nå er jeg så frustrert! Vekta står stille, og jeg er ikke i ketose (i følge stix'en, da. Noen sier jo de ikke er så pålitelige). Har holdt på i snart to uker, og ingenting skjer! Som noen kanskje har sett, har jeg spekulert i forklaringer før her på forumet: Jeg har mensen, jeg har opphold med progesteronkremen og jeg har begynt å trene ganske hardt, så kanskje jeg bygger muskler. Men likevel! Har tenkt på enda en ting - jeg sluttet å røyke for et par måneder siden og tygger Nicorette, de skal i følge produsenten inneholde 0,2 gram karbohydrat pr. stykke. Nå går det jo ikke mer enn 10, toppen 15 i døgnet, det kan da ikke utgjøre allverdens forskjell? I går kveld ble jeg så oppgitt at jeg til og med sprakk og tok en røyk - men det angret jeg som en hund på etterpå, ble kvalm og uvel.
Huff, dette ble mye syting! Beklager at dere her inne ble nødt til å lese det, jeg måtte bare få det ut. Sier jeg noe til familie og venner, får jeg bare høre at "selvsagt går du ikke ned i vekt, så mye fett som du dytter i deg"!
Det hjalp litt å beklage seg. Nå skal jeg ut og kjøpe målebånd, for jeg synes klærne er bittelittegrann løsere...
|