Tråd: Frustrert!!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-06, 11:21   #3
Bolla Piggsvin
Medlem

Bolla Piggsvin sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 59
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert!!!!

Opprinnelig lagt inn av silje

hold ut kjære deg... vi har vel alle vært der... gjelder å bare ikke miste troen tror jeg..

silje

Takk, Silje! Jeg holder ut, for jeg vet at dette er den eneste kostholdsretningen som virker. For 5 år siden gikk jeg ned 20 kilo ved å følge steinalderdiett. Snakk om idiot som klarte å legge på seg alle sammen igjen!!!! Den dietten ble for streng for meg (ikke lov med ost, rømme og smør f.eks - og det elsker jeg!) men Atkins og Ketolysekuren går jo mer eller mindre ut på det samme. Jeg ser det slik at enten holder jeg ut med dette, ellers så må jeg bare være feit. Lavkalorikurer hjelper i hvert fall ikke. Og feit vil jeg ikke være mer, begynner å bli så tung at det sikkert er helsefarlig snart, selv om jeg ikke har noen sykdommer eller symptomer. Nei, jeg får stå på. Skal ut og trene i dag, kanskje det får fart på forbrenningen. Og kanskje jeg spiser for lite grønnsaker, så noe om det på forumet. Går og tar en jafs salat med det samme, jeg :-))

Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat