Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-12, 19:59   #5
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Treningstråden for september 2012

Ja, så var september i gang!

Jeg landet vel på totalt omlag 2800 minutter med trening i august. Den kommende måneden er svært hektisk på flere arena for meg. Jeg må trene meg igjennom denne måneden også for å få kroppen til å spille på lag med resten av meg, men den mengden jeg har lagt ned de siste månedene kan det ikke bli. Døgnet har ikke mange nok timer.

Min utfordring for kommende måned er å få til fire gode økter i løpet av uken. Hvor lange de enkelte øktene er, blir uvesentlig. Jeg vil jobbe etter å få til en god blanding av både kondisjon, styrke og yoga. Yoga er medisin og noe jeg må ha med meg hver dag.

1. september:
Jeg har i dag startet måneden med å være med i mitt aller første løp. Det var ikke lenger enn 3 km, men løypen var særdeles utfordrene og tøff hvor det var mer bratt oppover enn noe annet. Ingen klarte å løpe der. Ei heller jeg.

Vi var noe over 300 startende og hvis jeg skal gjette så hadde jeg omlag 20 foran meg i mål. Det må jeg være fornøyd med! Er spent på tiden. Den kommer om noen dager. Den er dog ei til bruk for noe annet enn et sammenligningsgrunnlag når jeg løper neste år.

30 minutter yoga
30 minutter kondisjon inkl oppvarming.

Totalt september 60 minutter

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat