Tråd: Fastekur
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 07:31   #19
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fastekur

Jeg er nok mer speptisk på verdiene av langvarig faste. Spesielt siden de vanligvis setter ned stoffskiftet kraftig. Denne reduksjonen i stoffskiftet gjør at man blir mer stillesittende, kald og "energibesparende". Og er et bidrag til å gå opp raskt når man begynner å spise igjen.

Men jeg skal også være den første til å innrømme at det jeg skrev i første avsnitt er årsaken til at jeg ikke har søkt mer om informasjon om langvarig faste. Periodisk faste har jeg lest mer positivt om, siden det vil bidra til mye av de samme positive effektene, uten det harde stresset på organismen.