Spørsmål ang slutting av lavkarbo
Hei alle sammen!
Jeg har nå gått på Lavkarbo i snittlig 5 måneder og hatt en vektreduksjon i fra 125 kg til 86 kg og sitter egentlig fast akkurat nå og tror jeg har nådd slutten 
Kan se på min kroppsfasong over den overfladiske huden at det er egentlig bare skinn,bein og muskler igjen
Kan jo si litt om hvorfor jeg starta på Lavkarbo:
Det var jo i grunden for og komme meg i form og bruke det som en start for motivasjonen til og gjøre noe med vekta.
Nå som jeg egentlig ikke har noe igjen og forsatt er super motivert så har jeg veldig lyst til og ha en overgang til mere trening (I fra 3-5 1 times gå turer i uka til 2-3 times gå/jogge(når knærne mine er trent opp bedre) turer og 2-3 ganger med 1-2 timer på et trenings studio med venner) samt og endre kostholdet til et relativt sunt norsk kosthold med lite kalorier.
Er det noen som har noen tips ang. hvordan man kan gjøre en slik overgang på sikkrest mulig måte uten og gå opp for mange Kg?
Jeg er vel inneforstått at ved og ha en overgang i fra lavkarbo så vil jeg gå opp 5-10 kg(?) men det er noe jeg fint kan leve med og kan trenes vekk med å trene og spise sunt i form av et regulert norsk kosthold 
|