Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 23:32   #13
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas grove muffins

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

SÅ bra at du har rettet opp! 100 gr solsikker vil jo mye mer saftigere muffins! Og det er jo supert

Jeg har foresten prøvd dem og må si at er kjempe gode! Litt tørre etter at de har ligget en stund oppe, men kjempe gode når de er ferske eller rett ut av fryseren. Ellers skjerer jeg dem bare i 2 eller 3 skiver og smører et skikkelig tykt lag med smør på så de blir kjempe gode med pålegg på

Hei! Kjempeartig at du har prøvd disse og at du likte dem!! Prøvde du med 10 eller 100g solsikkekjerner?

Jeg fryser de alltid rett ned, så har ikke opplevd at de ble tørre likte du krydderet i de? Jeg deler de også i 3. Får søte runde skiver da tusen takk for flott tilbakemelding! Setter veldig pris på det!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat