Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 11:52   #16083
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har gode reisetips til Sharm-el-Sheikh (?) ? Type "folka er slitsomme, drikk teen og prut", det er rimelig standard. Noen som har litt andre råd enn det første som dukker opp om man googler?

Hei
Sharm er en "laget" by og dermed lite spennende å se,synes jeg,men snorklingen er fantastisk ,det er mulig å leie hester å ri i ørkenen og det går båt til Hurgada,men denne er litt sporadisk.

Bussreisen til Cairo er lang og ikke så spennende,men Cairo er en fantastisk by,der kunne jeg vært i ukevis.Egyptiske museum,Giza platået,citadelet osv. Kan ikke se for meg at det er mulig å bli lei av Cairo.

Men Cairo er stor og litt slitsom,mulig det ideelle ville vært en uke i Cairo og en uke i Sharm eller Hurgada og slappe av ,med snorkling og Strand etterpå?

Hvis man kunne velge på øverste hylle liksom
Angående dette med å bli syk ,så bruker jeg prinsippet "cook it,peel it,or forget it"pluss vask hender ofte ,det går bra.
Salater,isbiter Ol. kan jeg spise hjemme,gidder ikke bruke tiden på å ligge syk.

Har vært på cruise på Nilen en gang også,flott opplevelse hvis man er interessert i Egyptisk historie.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo