Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 17:28   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål ang slutting av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Joachim1991, her.

Jeg har ingen intensjoner om og spise junk food igjen?
Når jeg snakker om og endre kostholdet ut av lavkarbo so var det rettet mot og kunne spise middag hos foreldre, ta et kakestykke i en bursdag, ta en pils på byen en gang i månden, kunne spise ute uten store problemer osv.

Grunden til at jeg nevnte student er fordi jeg bruker 1 times buss tur til skolen med utrolig dårlige bussforbinnelser videre med skolebussen som gjør at jeg drar hjemme i fra kl 07:00 på morgenen og er ikke hjemme før i 5-6 tia som gjør mat et stort dilemma og rett og slett stress for meg.

Kosthold messig er jo planen og spise regelmessig og sunt!

Ja, men hvorfor skulle ikke et kakestykke og en pils i måneden la seg kombinere med vanlig lavkarbokost? Da er det jo ikke kakestykke som ødelegger om du legger om, men heller brød og potet til en insulinresistent kropp hver eneste dag, da blir det plutselig hverdagsmaten som er et problem, og ikke utskeielsene.

Lavkarbomatpakka er i allefall null problem, men det kan være lurt å lete etter inspirasjon om man begynner å bli lei det vanlige.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat