Sv: Beregne karbohydrater
Opprinnelig lagt inn av Lillian74
joda, er jo enig i det. Men nå lurer nå jeg på hvor mye det er i de eksemplene jeg har skrevet inn, fordi jeg kan spise det og er fortsatt i ketose etterpå. og går ned i vekt.
Så for morro skyld da, hadde det vært kjekt å vite hvor mange karbohydrater jeg kan spise og alikevell være i ketose.
Derfor jeg spør 
Du sier du holde deg til 20-25 gram karbo pr dag OG spiser sjokoladen og drikker drikken?? Det er innmari godt gjort ! Det er flott at det funker for deg, men det er ikke akkurat Atkins sin filosofi da
Du må regne full pakke karber på de varene du snakker om, da fruktose (fruktsukker) og laktose (melkesukker) er sukkerarter og skal regnes med. De er heller ikke tillatt på Atkins. Står det derimot "sukkeralkoholer" kan du trekke dem fra.
Det betyr i praksis at det er 42 gram karber pr 100 gram sjokolade og 2.95 gram karber pr desiliter drikke. En 10 grams rute sjokolade og en kopp drikke (ca. 2.5 dl ) blir altså rundt 11-12 karber bare det. Da har du søren ikke mye igjen til skikkelig mat !