Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 11:45   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilepuls tråd

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En morsom, men veldig bra app for å måle puls er "Instant Heart Rate monitor" som kan lastes ned på App store for iphone.

Har ikke sjekket ut om den også finnes for android, men det gjør den sikkert. Denne er i gratisversjon og måler pulsen like nøyaktig som både Polar og Garmin sine pulsbelter. Jeg har testet over tid og kan bekrefte at den er "good to go"

Bruker samme teknologi som måleapparater hos legen.

Eneste er at du må holde telefonen lavere enn hjertet når den måler.

Kjekt å bruke for dere som ikke har pulsbelte? Å telle vha hånden i x-antall sekunder er unøyaktig og kan gi relativt store feilregistreringer

Har da pulsmåler, på mølla, på ellipsemaskina, på romaskina og på sykkern, og seff på blodtrykksmålern og på iphonen. Alle viser det samme så jeg går utifra at det stemmer.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat