Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 11:54   #9
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilepuls tråd

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En morsom, men veldig bra app for å måle puls er "Instant Heart Rate monitor" som kan lastes ned på App store for iphone.

Har ikke sjekket ut om den også finnes for android, men det gjør den sikkert. Denne er i gratisversjon og måler pulsen like nøyaktig som både Polar og Garmin sine pulsbelter. Jeg har testet over tid og kan bekrefte at den er "good to go"

Bruker samme teknologi som måleapparater hos legen.

Eneste er at du må holde telefonen lavere enn hjertet når den måler.

Kjekt å bruke for dere som ikke har pulsbelte? Å telle vha hånden i x-antall sekunder er unøyaktig og kan gi relativt store feilregistreringer

Jeg har sånn blodtrykksmåler som legen har, og nå, takket være ditt tips, har jeg den kule appen på iphone! Helt fantastisk teknologi må jeg si!!! Takk