Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 12:31   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvilepuls tråd

Hah - så du impliserer at mitt hjerte - som tross alt jobber dobbelt så mye - ikke er sterkt? We'll see... Jeg tror ikke noe på den teorien at man har et gitt antall "tikk" så er man ferdig.

Neida... jeg er med på at hvilepuls ofte er et bra mål på hvor trent man er. Men jeg tror det viktigste er å sammenlikne med seg selv, ikke med andre. Bare her inne ser vi et stort sprang i både makspuls og avstanden mellom hvile og maks mellom ulike personer.

Derimot - kan man si at hvilepulsen har falt (eller steget) så har man en konkret endring i forhold til seg selv.
'
Edit:

Må si jeg liker teorien med "hvor fort HR faller etter trening" mye bedre... fordi det er den jeg bruker når jeg trener intervall - og HR faller raskt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 05-09-12 kl 12:42.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat