Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-12, 13:21   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: fra en nybegynner om utskeielser og DO-besøk

Opprinnelig lagt inn av sveander, her.

begynte forsiktig 13/8 og er ned 3,5 kg siden det så noe riktig gjør jeg *s*
2 spørsmål
1. Hvor "skadelig" er det å skjeie ut og spise masse karbo EN dag. Betyr det at det da vil ta menge dager før man forbrenner fett igjen eller er man i gang neste dag? Gjerne et enkelt svar og ikke en utredning *s*

2. Avføring, beklager
Etter lavkarbo så er jeg på do minst 3 ganger per dag. Er det naturlig? Mot en dag før.

Ellers føles dette topp , jeg har trua og skal ned 17 kg til neste sommer

Spørs hvor ofte du skal skeie ut EN dag da. Hver uke? Annenhver uke? Hver mnd? Jo sjeldnere, jo bedre. Du må regne med å bli satt litt tilbake om du gjør det, og for noen er det svært tungt å ta seg inn igjen. Jeg ville ventet til du var godt inne i lavkarbo-kostholdet før du gjør det, 2-3-4 mnd kanskje?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat