Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-12, 13:24   #25
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du prøvd denne til frokost? Marellas omelett

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Takk for at du la ut denne! Høres nydelig ut! Den skal jeg også jammen prøve du trenger ikke ha prestasjonsangst i det ble tatt!

Bare koselig å dele syns jeg! Det gir meg litt spenning i hverdagen om du skjønner, hehe... Har ikke så veldig spennede liv skjønner du

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

I går hadde jeg denne med fiskepudding i :P Jeg var nemlig så overlykkelig når jeg fant fiskekaker og fiskepudding med lite karbs i på butikken, at jeg måtte ha det med en gang Blomkålomelett med fiskepudding funker fint! Men glemte helt osten da.
I dag lager jeg blomkålomelett med fetaost, om det blir med eller uten fiskepudding/fiskekake vet jeg ikke enda. Det blir lunsjen etter trening

Hadde du denne med fiskepudding i, som du skriver, dvs at du puttet biter av fiskepuddig oppi eller? Eller hadde det det til? Hvilket merke har lite med karbo?

Jeg spiste dette til frokost som skrevet over, og nå til lunsj etter trening... Snart begynner jeg å legge egg selv, så mye omelett jeg har spist i det siste

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat