Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-12, 14:27   #22
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den beste sjokoladekaken jeg vet om

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

supert Dietta!! Takk, og ja takk til link også

Men er kaken så god at den er verdt å bake? Er litt lat når det gjelder kakebaking, så orker ikke om jeg blir skuffa om du skjønner. Jeg stoler på deg, så hvilken terningskast vil du gi? Kan godt sende terningskast på privaten, og du ikke vil her

Her er link til kokosmel, og her er vaniljeekstrakten jeg har.

Kaken var absolutt god. Neste gang skal jeg brekke opp en 70 % sjokolade eller en plate med mørk tagatosesjokolade og ha i også. Kanskje også litt mer søtning, men det er ikke nødvendig, heller smak og behag.
Kokostoppingen var veldig god. Lurer på om jeg skal prøve med den kremosten med mandarin neste gang, for den synes jeg er så god.
Jeg er veldig kresen på sjokoladekake (alltid vært min favoritt, så det skal litt til å toppe sukkervariantene), men dette er foreløpig den beste erstatningen jeg har prøvd. Liker alltid å lage min egen vri etter å ha testet originaloppskrift, så som sagt blir det litt sjokolade i kaken neste gang