Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 12:21   #7
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Har du problemer med vektnedgang så kan du jo porøve å se hvor mange karbo du ligger på om dagen og heller kutte ned på det. Jeg ligger på rundt 15-20 gr om dagen nå og det funker supert! Jeg trur at man må nesten gå så langt ned på karbo om dagen som mulig i alle fall til å begynne med. Dvs kutte ut frukt også. Så kan man heller ta litt opp etterhvert som vektnedgangen er stabil. Også fokuser på å få i deg mer fet. Jeg har spist for lite fet til å begynne med den første gangen jeg spiste lavkarbo. Og da husker at nedgangen var som så... i perioder, samt at jeg kunne vøre litt sulten mellom måltider. Men denne gangen er jeg ikke noe red fet og det funker mye bedre!
Det ligger masse gode tips på hva man kan spise til ulike måltider. Jeg har heller ikke mulighet eller helse til å trene nå. Jeg velger så langt det er mulig rene matvarer. Karbonader har faktisk en god del karbo. Varirer fra merke til merke, men de jeg spiste i helga hadde nesten 11 karbo pr. 100 gr. og en karbonade veier som oftest mer enn 100 gr. Så det blir en del.

Lykke til med vektnedgang! Dette skal du klare!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat