Tråd: Fastekur
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 13:11   #40
Hvitveispiken
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Hvitveispiken er på en erverdig vei

Sv: Fastekur

Jeg så også på Schrödingers katt og ble inspirert til faste. Er nå på min femte dag! Men det har vært tøft, og blir det ikke litt lettere snart så gir jeg opp. Jeg drikker masse vann og grønn te, og som "middag" lager jeg meg min egen fruktjuice for å få litt energi og litt som metter i magen. Jeg har vært veldig plaget av lavt blodsukker og vært slapp, spesielt på ettermiddagene, disse dagene. Og jeg er fortsatt sulten hele tiden! Fantaserer masse om mat, men det positive er i det minste at jeg fantaserer om ordentlige middager, og ikke sjokolade som vanligvis er mitt problem... En av årsakene til at jeg begynte med dette var at de sier at man skal få mere energi, men det har IKKE skjedd foreløpig. Og ikke merker jeg noe på beltespenna ennå heller! Håper at det bare er en kneik jeg må over, og at den er veldig nær... Har ikke lyst til å bare gi opp nå uten at noe positiv har skjedd ennå etter å ha utsatt meg for dette i fem dager, så jeg får bare holde ut noen dager til. I tillegg til mer energi håper jeg at dette kan gi meg et kickspark til en nødvendig omlegging av kosten.

Hvitveispiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert og faste Svar med sitat