Sv: "Forslag til endringer i reglene for privatimport av legemidler"
Jeg skal lese det. Takk for link! Det er sååå tragisk om det blir enda mer innstramminger. Jeg ønsker å ta mest mulig ansvar for egen helse. Kosttilskudd er en del av det å ta ansvar for min del. Jeg og sikkert flere til har ekstra behov for en del vitaminer og mineraler fordi de idiotene som tillot tannleger å putte en haug med amalgam i munnen min når jeg var liten. Men det kan jeg ikke så lett bevise - at slikt kan henge sammen... Dustehelsenorge som tror at man kan løse alt med patentgodkjente legemidler fulle av bivirkninger, som tror fullt og fast at har de ikke bivirkninger så virker de ikke heller.
For ikke å snakke om de som mener at homeopatmidler umulig kan virke fordi de ikke inneholder sporbare virkestoffer. Samtidig så "inneholder" mange av de virkestoffer som er farlige i store ikke-homeopatiske doser og da må man legemiddelgodkjenne de. Snakk om å bite seg selv i halen.