Sv: Spørsmål fra en nybegynner om utskeielser og dobesøk
Opprinnelig lagt inn av sveander, her.
begynte forsiktig 13/8 og er ned 3,5 kg siden det så noe riktig gjør jeg *s*
2 spørsmål
1. Hvor "skadelig" er det å skjeie ut og spise masse karbo EN dag. Betyr det at det da vil ta menge dager før man forbrenner fett igjen eller er man i gang neste dag? Gjerne et enkelt svar og ikke en utredning *s*
2. Avføring, beklager
Etter lavkarbo så er jeg på do minst 3 ganger per dag. Er det naturlig? Mot en dag før.
Ellers føles dette topp , jeg har trua og skal ned 17 kg til neste sommer
1. Hadde nok ikke startet "min lavkarbo" livsstil/slankekur ,med å innvilge meg selv 1 utskeielsesdag i uka nei. Det tror jeg er lite heldig mht hva som er din målsetning, men nå er ikke jeg deg. Hvis alternativet er at du ikke klarer gjennomføre hele greia og IKKE når ditt mål, ja da er det kanskje greit for deg å skeie ut EN dag i uka.
Tar det lang tid å være tilbake i ketose igjen? Både ja og nei, jeg bruker 1 dag på det, andre bruker mange dager. Kanskje jeg er heldig, vet ikke, men du bør sjekke ut selv. kjøp ketosesticks så måler du bare.
2. Alt er vel normalt, jeg har vært 3 ganger daglig og bare 1 gang daglig. Også opplevd ingen ganger. Vi er forskjellige, vanskelig å si hva som er normalt. Jeg er normalt 1-2 ganger nå for tiden.
|