Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 10:55   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvem deltar på Oslo Maraton, halvmaraton, 10 km 22. sept?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jo, det vil den nok, men det kan gjelde for deg siden jeg vil anta du holder 7km/t uansett om du går 20km eller 10km? Da er intensiteten lik og du trenger vel kun wasser.
Men ligger du og presser maks i 1 time, så er nok kroppen mer mottakelig for næring om du ønsker nå et gitt mÅl der fremme lissom. Kona har satt seg et mål og for Å nå dette så må hun løpe noe raskere enn hun noensinne har gjort før, selv under hard intervalltrening. Så da kan det hende hun burde hatt noe mer enn vann underveis, men det ønsker hun ikke siden hun lever ketogent.

Joda, jeg holder en fast fart. Og jeg har klart å komme såpass langt som jeg har takket være dette opplegget du sendte meg! Takk skal du ha!