Sv: "Forslag til endringer i reglene for privatimport av legemidler"
Nei, det er ikke nødvendigvis heldig. Men igjen - det bør da likevel være grenser for hvor strengt det skal være? Om folk bestiller blodplatehemmere fra utenlandske nettbutikker så er det gjerne minst en lege som har kommet frem til at det er noe du trenger - og i den forbindelse vist såpass gangsyn at h*n faktisk forteller deg og andre det måtte gjelde at det er lurt å unngå e-vitaminer? Jeg vil gjerne kjøpe E-vitaminene mine og en drøss med andre vitaminer (som jeg har blitt anbefalt fra en håranalyse) fritt og i så store doser at det faktisk har en effekt selv om du og sikkert noen andre ikke har godt av å ta det selv. Bare for å sette det litt på spissen. Det er min måte å ta ansvar for min helse på slik at jeg forhåpentlig kan fungere i full jobb og i tillegg ha overskudd til andre ting på sikt. Myndighetene stikker kjeppene i hjulene for meg slik de har lagt opp regelverket.