Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 15:08   #100
wahaj
Medlem

wahaj sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 36
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg MÅ finne motivasjon til å starte med bevegelser.
P.d.d ligger jeg bare i senga, frem til jeg skal hente barna i bhg. For jeg orker ikke å gjøre noe annet. (Står opp 1-2 timer før barna hentes, så jeg shiner leiligheten, men)

Jeg er trøtt, sliten, svimmel ect. Og jeg er i så ræva form at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å bli i bedre form engang. Jeg blir utrolig sliten og anpusten, med melkesyre i beina bare jeg går en liten tur. Trenger ikke være bakke engang.
Og jeg som en gang var så godt trent Nå har depresjonene tatt det meste av godene mine. Så jeg skylder litt på det, at det er derfor jeg har havnet her jeg er nå.

Jeg har fortsatt vært flink på ketolyse (drukket litt vin, men ellers holdt meg helt til kuren), ikke sprukket enda, kun hatt lyst å sprekke én gang, men gikk da på vekta og ombestemte meg. :P

Jeg vet at det bare er å begynne, men dørstokkmila er utrolig lang til tider...
Elsker egentlig styrketrening, samt spinning. Jogging har jeg og fattet litt interessen for. Men når det gjelder styrken så får jeg ikke trent ordentlig nå, pga for lite karbs, da blir det lite fremgang. Og jeg er ikke der at jeg løfter 5kg xxx antall ganger. :P Men jogging og spinning er jo overkommelig, samt lett styrke? Men så var det det å starte da. Jeg har jo rundt 6 timer til rådighet 5 dager i uken. Og det skulle tilsi å kunne trent hvertfall 1 time 3 ganger i uken. Hm. Må nok bare ta meg kraftig sammen, og bare gjøre det.
Selv med hodepine som er til stedet (hodepine stort sett hver dag).

Det var mye lufting av tanker det gitt.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat