lavkalori og lav Gi
jeg lurer på en ting til idag.
jeg har flere ganger forsøkt å kvitte meg med mine få kilo ekstra ved hjelp av lavkarbo og fett. desverre ser ikke det ut til å funke på kroppen min, antakeligvis fordi det er naturlig for den å ha reservetanker med fett her og der.. (lår, rumpe og håndtak. grr!!!)
derfor har jeg tenkt til å heller slanke meg ved hjep av kaloriunderskudd og mat med lav GI, slik at jeg unngår å bli sulten. sult er nemlig det værste jeg vet!
dette har gått veldig bra i to uker nå, i tillegg har jeg trent som en gud, 3-4 timer i uken med aerobic. maten jeg har spist har vært: fedonbrød med magert pålegg/ost, kjøtt, salater, shakes ++. kanskje en merkelig blanding av grete roede og fedon? grete roede uten høyglykemiske karbohydrater? ett sted der ihvertfall. jeg syns at buksene har begynt å sitte litt lettere og at det ikke er såå mye som tyter over allerede. dette kan selvfølgelig være litt psykisk.... hehe.
så det jeg lurer på er om det er veldig dumt å satse på kaloriunderskudd og fedon samtidig? ligger på ca. 1300-1500 kcal om dagen, siden jeg er ganske aktiv.
NOEN MED ERFARING FRA DETTE??
all hjelp mottas med takk! 
|