Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-06, 18:25   #15
Bolla Piggsvin
Medlem

Bolla Piggsvin sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 60
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet?

Du får si hva du vil om vannet her i Norge, Torkil, men hos oss (nord i Oslo) blir det kloret veldig, særlig om sommeren. Man behøver ikke være kjemiker for å skjønne det, når klorstanken river i nesen. Siden du tydeligvis mener Vivatap blir hauset opp av aksjeeiere, så får jeg reklamere for konkurrenten, da. Sangovin korallsand fungerer like bra, fås også i helsekost. Jeg bruker Vivatap fordi Meny-butikken på hjørnet selger det, så slilpper jeg en ekstratur med bilen for å komme til helsekosten. Jeg VET i hvert fall at det gjør en forskjell for meg. Det har noe med PH-verdi å gjøre visstnok. Men i følge Torkil er det jo troen som har fjernet mine muskel- og leddsmerter. Du virker forresten ganske skeptisk til "alternativ medisin", det gjelder kanskje homøopati, akupunktur osv. også? Har du tenkt over at mange av dine kolleger ganske sikkert oppfatter deg som rimelig "alternativ" pga. ketolysedietten?

Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat