Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-04, 10:01   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg vet ikke jeg Lise...Du må gjerne steke den på lavere temp feks 140/160...men hvor varm blir kaken inni da? Og dette er vel ikke noe en spiser mengder av uansett... så alt er relativt..
..og tenkt på alle de gode antioksidantene da...kanel og eple... nam

Jeg pleier å si: Det er farligere å kjøre bil

Hihi, det var et godt motto!
Men altså; her i huset spier vi opp kaken til den er tom når den først er bakt... begrensninger finnes ikke når det gjelder slikt... (det er jo lovlig kake jo...)

Kaken den blir varm inni, men det krevs jo lengre steketid.... sånn som når vi steker stek på svak varme... Men jeg har ikke prøvd med kake...
Er denne flat i utgangspunktet? (For da gjør det jo ikke noe å steke den lengre, for det eneste vi risikerer er vel at den blir flatere? )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat