Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-12, 15:02   #1427
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Og jeg hopper tilbake til noe jeg tror var nevnt i denne tråden. Mener å huske at noen fikk veldig såre fingertupper da de strikket? Spesielt med tynne pinner?
Søkte på noe annet i går på amazon - og fant samtidig fingerbøl i lær. Som det ser ut som om noen bruker til å beskytte fingeren med.
Kanskje noe man kan lage selv også Legger uansett inn bildet:

Her går det fremover med den Audrey-inspirerte kjolen i merino fra Abuelita. Så tror ikke det tar to år som jeg en gang antydet
Nå er første arm ferdig - og den andre på gang. Men den må legges opp - og så har jeg laget en splitt i ryggen som skal ha knapper og hekles hemper til - fordi jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle sy blonden pent sammen. Kunne kanskje brukt noe maskesting?
Og så har jeg strikket en fald som må sys opp. Det er sånt som tar lang tid for meg
Men legger ved et bilde tatt for noen uker siden allikevel (uten erme) - den krøllete kanten nederst er falden som skal sys opp på innsiden. Tror jeg blir fornøyd. Ermene blir cirka 3/4 lange.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0009.jpg (29,1 KB, 20 visninger)
Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat