Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-12, 00:55   #12
Aries55
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Aries55 er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg galt ?

Igjen takk for tilbakemeldinger.
Jeg fant en lavkarbobrød blanding på den lokale Life butikken jeg skal prøve nå. Det er bare å blande ut med vann og steke ivei. Det viser seg at den har ca 2-3 gram karbo pr 100 i motsetning til de 18 som det "lavkarbobrødet" jeg har trodd på i månedsvis. Så kanskje løsningen er at jeg til tross for å ha trodd at jeg har gjort omtrent alt helt riktig, likevel har fått for mye av dette karbostoffet. De neste ukene blir spennende. Jeg nevnte at jeg var glad i rødvin, og kanskje blir det for mye av det også, noen nevnte her at det er mye karbo i det, men jeg får det ikke helt til å stemme i følge matvaretabellen. Jeg får ikke helt tak på hva rødvin gjør eller ikke gjør i en slik prosess. Noen påstår at alkohol forbrennes før alt annet og dermed kan man ikke gå ned i vekt, men jeg har jo syltynne venner som drikker like mye som meg uten å gå på noen som helst slags slankekur. Jeg snakker om en relativt normal norsk folkemengde i løpet av en uke, og hovedsaklig i helgene. Kan noen si noe mer om dette ?

Aries55 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat