Sv: Septembertråden - 2012
Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.
Misslinda: Så morsomt når man tror det har klikket for vekten Vi ligger ganske likt nå. Skulle tro at det er mulig å nå 60 tallet på 12 uker. For min del er det under 1 kg i uka for å nå det.
Jeg veide 78,3 kg idag. Jeg skal ikke langt ned på 60 tallet. Så rundt 9 kg nedgang så er jeg fornøyd.
Jeg har laget meg noen delmål på veien, nå er det først 75 kg og så 72 kg. Når jeg når 75 kg skal jeg til frisøren og farge eller ta krøller og på 72 kg så må jeg vel ha litt påfyll i klesskapet 
Jeg er så godtsugen i dag, angrer veldig på at jeg skeiet ut i helgen.
Ja, det er litt vittig. samboeren min lo ganske godt av meg og.. det må jo ha klikka for an tenkte jeg, flytta rundt på den og styrte på.. hehe.. men veide meg nå i ettermiddag og den viste 80.3 etter to måltider, så det må jo stemme det da :P Hehe.. Veldig kjekt..
Jeg har som endelig mål å nå 60, men det er til våren igjen.. tvillingsøsteren min skal gifte seg og jeg skal være forlover, og jeg vil ikke være noen tjukk blubbe på alle bildene fra den dagen.. vi er veldig nære søstre.. Hehe.. Nå begynner hun å bli stresset for at jeg skal bli tynnere enn henne.. Ganske vittig.. hun ligger på 71-72 kg selv.. men hun er noen cm høyere enn meg og.. 
Ja, men det er viktig å unne seg noe en gang i uka.. jeg laga meg sitron fromasj første uka, har en del igjen i frysen, så laga jeg meg jordbær fromasj den uka som var, mer igjen i frysen av den og.. Men i helga så kjøpte jeg meg en atkinsbar.. fikk dekka det suget jeg hadde med den uten å ødelegge dietten.. så jeg fortsetter med en sånn i uka tenker jeg
Når jeg har nådd 70 kg skal jeg til frisøren også, såser jeg om jeg unner meg en ny julekjole Men jeg har myyye kjoler liggende fra da jeg var litt over 70 kg, så jeg har mye klær å gå på mens jeg går nedover
Men nå skal jeg opp til søsteren min å se brudekjolen hun kjøpte seg i helga.. Hun skulle bare prøve, men så viste det seg at butikken hun var i skal stenge og hun fikk kjempepris på drømmekjolen, så hun tok den med seg hjem.. Gleder meg til å se den
Ha en fin kveld