Tråd: Ned i Vekt.
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-12, 23:07   #8
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ned i Vekt.

Bacongull går godt til lørdagskos. Jeg for min del er ikke så begeistret for det, så min kos består av 70% sjokolade og peanøtter. I moderate mengder, selvsagt. Blåbær og jordbær er også godt å plukke i.

Hvordfor skal du på død og liv spise havregryn? Det er klart, enhver reduksjon i karbohydrater vil gi positive utslag. Men du må ikke glemme å erstatte energien fra karbohydratene med tilsvarende energi fra fett. I den menyen du skisserer her er det bare eggene som tilfører fett i kosten, og det blir litt lite. Får du for lite energi går den i sparebluss, og du blir slapp og kraftløs. Spis mat med nok energi, så får du nok energi selv også...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat