Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-12, 10:41   #6
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Pulsbasert eller wattbasert treningsstyring?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hmmm, å bruke mølle er bra da, men planlegge hastighet??? Hva mener du her? Kona har fulgt samme programmet og er forlengst ferdig og over på mosjonistprogram. Men det var først når jeg tvang henne til å slutte løpe på "følelsen" at hun begynte trene med et mål. Hun er glad for det nå i dag, men var vel klar for å dunke meg i hodet med noe hardt for en par mnd siden ;-)

Deet handler om at jeg går for hardt ut og sprekker lenge før intervallen er fullført. På mølla er det lettere å holde jevnt høyere hastighet (selvfølgelig mulig å justere noe underveis. Ja, har brukt mer enn 12 uker, men skade, ferie og psyke... Uansett er det STOR fremgang. Å jogge 30min sammenhengende var urealistisk i våres, særlig det punktet at det oppleves som jogging. Hastighet får være neste punkt. Om jeg kjører uke 9 tre ganger og det samma på uke 10... Ja, så går det framover. Angående teknikk så leser jeg, prøver, føler og erfarer, men godt mulig det blir et kurs dersom tiden passer etter hvert. Men, tror faktisk joggeskoene gjorde mye mer for å ødelegge teknikk enn noe annet...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat